Motivasi Untuk Tranformasi Diri

Jangan Telan Biji Buah

Posted on: May 11, 2009

pokok-dalam-paru-paru-1

pokok-dalam-paru-paru-2

Teringat masa kanak-kanak dulu. Atuk ngan nenek cakap jangan telan biji buah, nanti tumbuh dalam badan. Masa tu mungkin percaya lah kan sebab masih kecik. Tapi bila dah mula membesar, dalam hati Tapi bila tengok gambar ni aku dah fikir dua kali nak telan biji buah. Cerita betul ni. Berlaku pada Artyom Sidorkin (28 tahun) di Izhevsk, Russia. Pada awalnya doktor mengesahkan ada tumor dalam paru-paru Sidorkin. Tapi setelah diX-ray, beberapa doktor di sini terkejut apabila mendapati sebatang pokok fir kecil berdaun hijau setinggi lima sentimeter berada dalam paru-paru pemuda ini.

5 Responses to "Jangan Telan Biji Buah"

Sampai hati nak kawin tak bagitau ana pun..mujur baca blog lotpi…gitu ah yee…dok igt member..dok jeput doh ana nasyid umah enta desss..gitu aahhh…

huhu.. tak caye lah… ni mesti sistem pencernaan dia tak berfungsi dgn baik.. tu yg leh tumbuh mcm2.. hihi… =p

huhu… tul ke ni.. takut da nak telan biji..

eeii.. bestnye… ada pokok dlm badan.. boleh lah petik kalo dah berbuah nanti… tkyah nak beli dah, jimat duit..huhuh

pandai cik yah melawak

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog Stats

  • 118,525 hits

My Diary

May 2009
M T W T F S S
« Apr    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
%d bloggers like this: