Motivasi Untuk Tranformasi Diri

Posts Tagged ‘russia

pokok-dalam-paru-paru-1

pokok-dalam-paru-paru-2

Teringat masa kanak-kanak dulu. Atuk ngan nenek cakap jangan telan biji buah, nanti tumbuh dalam badan. Masa tu mungkin percaya lah kan sebab masih kecik. Tapi bila dah mula membesar, dalam hati Tapi bila tengok gambar ni aku dah fikir dua kali nak telan biji buah. Cerita betul ni. Berlaku pada Artyom Sidorkin (28 tahun) di Izhevsk, Russia. Pada awalnya doktor mengesahkan ada tumor dalam paru-paru Sidorkin. Tapi setelah diX-ray, beberapa doktor di sini terkejut apabila mendapati sebatang pokok fir kecil berdaun hijau setinggi lima sentimeter berada dalam paru-paru pemuda ini.

Advertisements

Blog Stats

  • 124,483 hits

My Diary

October 2018
M T W T F S S
« May    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Advertisements