Motivasi Untuk Tranformasi Diri

Archive for the ‘Photo’s Story’ Category

croc copyeagle copy

enggang copy

gajah copymiaw copytiger copyzebra copy

eaglee copy

Advertisements

pokok-dalam-paru-paru-1

pokok-dalam-paru-paru-2

Teringat masa kanak-kanak dulu. Atuk ngan nenek cakap jangan telan biji buah, nanti tumbuh dalam badan. Masa tu mungkin percaya lah kan sebab masih kecik. Tapi bila dah mula membesar, dalam hati Tapi bila tengok gambar ni aku dah fikir dua kali nak telan biji buah. Cerita betul ni. Berlaku pada Artyom Sidorkin (28 tahun) di Izhevsk, Russia. Pada awalnya doktor mengesahkan ada tumor dalam paru-paru Sidorkin. Tapi setelah diX-ray, beberapa doktor di sini terkejut apabila mendapati sebatang pokok fir kecil berdaun hijau setinggi lima sentimeter berada dalam paru-paru pemuda ini.

after-rain-1-copy

after-rain-2-copy

after-rain-3-copy

after-rain-5-copy

after-rain-6-copy

after-rain-7-copy

lukis2

lukis3

lukis1

lukis4

lukis6

lukis7

kg-imam-lapar-copy

Haa kalau korang yang tak tau dan nak tau, inilah salah satu kampung yang namanya pelik sikit. Kg. Imam Lapar. Terletak di Kuala Berang. Asal usul nama camtu tak dapat dipastikan. Tapi cuba tengok elok-elok, apa ralatnya gambar di atas?

mobileearset

Mungkin beginilah yang anda boleh lakukan sekiranya anda tidak mahu memegang handset anda ketika bergayut di telefon? Selamat mencuba!

image001image002

image0031image006-copyimage007


Blog Stats

  • 122,025 hits

My Diary

December 2017
M T W T F S S
« May    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031