Motivasi Untuk Tranformasi Diri

Archive for the ‘Kesihatan’ Category

pokok-dalam-paru-paru-1

pokok-dalam-paru-paru-2

Teringat masa kanak-kanak dulu. Atuk ngan nenek cakap jangan telan biji buah, nanti tumbuh dalam badan. Masa tu mungkin percaya lah kan sebab masih kecik. Tapi bila dah mula membesar, dalam hati Tapi bila tengok gambar ni aku dah fikir dua kali nak telan biji buah. Cerita betul ni. Berlaku pada Artyom Sidorkin (28 tahun) di Izhevsk, Russia. Pada awalnya doktor mengesahkan ada tumor dalam paru-paru Sidorkin. Tapi setelah diX-ray, beberapa doktor di sini terkejut apabila mendapati sebatang pokok fir kecil berdaun hijau setinggi lima sentimeter berada dalam paru-paru pemuda ini.

Advertisements

Satu produk ni setelah dikenalpasti bahaya untuk digunakan. Mungkin ramai yang tahu, dan mungkin juga ramai yang masih tak tahu. So kepada yang dah rabun, atau akan rabun berjaga-jagalah manalah tau kot-kot pernah nampak produk ni di negara kita dan berminat untuk gunakannya.

1-copy12-copy3-copy4-copy5-copy
Klik sini untuk info lebih mendalam pasal produk ni.


Blog Stats

  • 121,494 hits

My Diary

October 2017
M T W T F S S
« May    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031