Motivasi Untuk Tranformasi Diri

Posts Tagged ‘cerita pelik

pokok-dalam-paru-paru-1

pokok-dalam-paru-paru-2

Teringat masa kanak-kanak dulu. Atuk ngan nenek cakap jangan telan biji buah, nanti tumbuh dalam badan. Masa tu mungkin percaya lah kan sebab masih kecik. Tapi bila dah mula membesar, dalam hati Tapi bila tengok gambar ni aku dah fikir dua kali nak telan biji buah. Cerita betul ni. Berlaku pada Artyom Sidorkin (28 tahun) di Izhevsk, Russia. Pada awalnya doktor mengesahkan ada tumor dalam paru-paru Sidorkin. Tapi setelah diX-ray, beberapa doktor di sini terkejut apabila mendapati sebatang pokok fir kecil berdaun hijau setinggi lima sentimeter berada dalam paru-paru pemuda ini.

Advertisements

Blog Stats

  • 125,194 hits

My Diary

January 2019
M T W T F S S
« May    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Advertisements