Motivasi Untuk Tranformasi Diri

Kg. Imam Lapar

Posted on: March 31, 2009

kg-imam-lapar-copy

Haa kalau korang yang tak tau dan nak tau, inilah salah satu kampung yang namanya pelik sikit. Kg. Imam Lapar. Terletak di Kuala Berang. Asal usul nama camtu tak dapat dipastikan. Tapi cuba tengok elok-elok, apa ralatnya gambar di atas?

6 Responses to "Kg. Imam Lapar"

sapolah tulis khat tuh.. seb baik bukang aku.. dulu aku pon penulis khat utk jalan2 ni . tapi bukan kat kampung imaN lapar lah..kakakakak

Erm…x dek org perasan ke? Sepatutnya ada la yg sensitif tukar. kalo x mo tukar signboard tu pun edit la sket khat IMAN tu…

iman yang lapar menda tu?

ade jgak name kg gitu ye…mintak2 la penduduk die tak ketandusan iman pd yg Esa..

haha..nama kampung ni mmg pelik..
agak2 penduduknya pelik x?hehe..
wutever la..stiap tmpt ada keunikannya tersendiri..

unik2 gak..
tapi ejaan kat signboard tu nape xda sape nk btlkan??
patutnye pnduduk kampung tu kne la alert,,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog Stats

  • 118,525 hits

My Diary

March 2009
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
%d bloggers like this: