Motivasi Untuk Tranformasi Diri

Afiq Masuk Prasekolah

Posted on: January 6, 2009

afiq

Semalam dah mula sesi persekolahan untuk sesi 2009, adik aku Muhammad Syafiq Ikhwan pun dah mula masuk prasekolah walaupun baru 4 tahun. Suka sangatlah dia dapat masuk prasekolah. Hari pertama sekolah memang seronok sangat bercerita. Dari A sampai Z lah berceritanya. Nasiblah aku dah masuk kerja, kalau tak teringin jugak nak amik gambar Afiq kat prasekolah. Satu soalan yang wajib aku tanya kat Afiq, “Kat sekolah Afiq makan apa? Afiq jawab, “Makan karipap je, lepas tu makan roti bakar”🙂 Biasalah budak-budak dan makan memang tak boleh dipisahkan.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog Stats

  • 118,525 hits

My Diary

January 2009
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
%d bloggers like this: